Hot Summer

Friday, November 26, 2010 ϟ 12:19 AM ϟ
KOTA KEMUNING :'(


hey peeps , korg mesti trtnye2kan kenape dgn tajuk atas ney kan ?
ney la yg eina nak bagi tahu ney . 
sbrny mmg aku nak pndah sekola la kwan2 . aku trpakse 
ikot mak aku . kalo tak ikot aku tak tahu nk tggal dgn sape nty la . 
sekolany jauh sgt . nty mcm mne nak pergi sekola lame if aku dduk sane . 
act , mak aku kene tukar mengajar dkat sekola bukit rimau , sekola rendah jeh . 
tapi aku kbrtan sgt nak tggal korg semue . aku tahu mmg berat kalo nk dtukar kan 
sekola ney . yela aku dh 3tahun beljar dkat smk perempuan . tetibe kene tukar 
sekola plak kan . kalau korg pon mesti susah juga kan nk kene tggalkan 
sekola lame . mcm memory ade dkat sane . yg paling best form3 la . 
mcm memory ade la . manins , pahit , masin , masam semue ade , 
ahahah . prnah sekali ktorg gaduh kan kwan2 ? :D aku tak boleh lupe psal tu . 
aku thu mmg dari kslahan aku . tapi aku takan lupe laa kawan . aku dh msak 
dgn prngai korg semue . ade yg kenal dari sekola rendah lagi kite dh kenal kan . 
yg sekola rndh tu : yana , wawa , faramon , farhana and ramai lagy laa . 
ini yg penting buat aku . susah sgt nak lupekan memory brsame korg2 semue . 
korg buat aku happy selalu . bagi semngat dkat aku semue . cehh ! :D 
aku takan lupe kat korg bile aku pindah nty laa . korg jgn risau la . tapi 
hope laa korg takan lupe kt aku . aku tahu la yg aku byk buat salah dkat korg2 
semue kan . sakit kan hati korg sume . aku dh mintak maaf kan kan ? :) 
aku tak tahu nak ckap mcm mne lagi . kalau boleh aku nak menangis dgn 
korg sblm pergi . tapi korg semue mesti busy kan dgn prcutian masing2 . 
heheh . tapi adekale nyea aku terase juga la kalau korg pergi mane2 tak ajak aku . 
tapi aku tak kesah pon . aku tahu tak penting pon kalo ajak aku . kalo korg 
ajak aku mcm aku nk kuar plak kan , hehehe . sokey la kawan . aku tak 
amek kesah pon hal ney :) tapi , korg jgn lupe kat aku tau tau . itu jea 
yg aku mintak . tolong tunaikan prmintaan aku ney ? :( aku sayangg korggggg <3 
korgg laa sahabta TERBAIK , TERHEBAT , TERTOP , TERBEST ang semue TERR laaa , 
ahahaha . aku takan lupe kat korg semue laa . trutamenyee kelas budak2 3FASIH ! 
ILOVEALLDAMNN ! <3 <3



« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome