Hot Summer

Monday, December 20, 2010 ϟ 10:07 AM ϟ
2 muharam b'samaan 8 hari bulan -,-


knpe dgn tarikh ney ? tarikh ney aku dah pindah dkat shah alam . tempat baru aku pade tahun
depan . rase berat sgt nak tinggalkan kawan2 lame yg ade kt kapar skrg ney . dkat sane aku 
kawan dgn dorg lame sgt oh . kt tadika pon ade gak kalau tak silap aku laa . tpy yg kenal dari 
kecik semue dh pindah jauh2 . just tinggal bape org jeh . rase mcm nak jumpe dorg jeh . erm, tpy
tak bole plak . sebab jauh larh dari sini nak ke kapar tu . lebih kurang satu jam kot . kalau bawak
laju maybe stgh jam dh sampai HAHA aku masih tak sedie lagi nak sekola baru neyy . aku ney 
dah lar pemalu sikit orgny , cehh ! ahahaha , dh 3 tahun aku sekola semue pompuan . tup2 jeh
aku kene tukar sekola campur . kalau korang pon malu gak kan . agak kaku sikit kan ? kalau yg
tak ade lantak korang lar . tpy aku mmg mcm tuh . tapi smpai bile aku nak malu kan . aku kene 
buang sifat malu aku ney . alyn ade ckap " dont be arrogant " , yess ! sye nak dgr ckap alyn .
jgn jadi org sombong and always smileee :) aku dh berazam mcm tu dah , hehehe . kene selalu
senyum dan jgn sombongg :D sye nak jadi mcm tu la . nanti malu dah hilang . jadi mcm yana
plak . malu die just brtempat . tpy kdg2 tak brtempat , hehe . sorry ea yana :) ubah diri dan 
personaliti , HAHA miss my friendssss -,-

« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome