Hot Summer

Friday, December 3, 2010 ϟ 7:14 AM ϟ
=.=.=.=.=.=.=.=.=

helloooo blogger again again and again . 
hari ney aku tetibe mengidam roti dgn famous amos plak . HAHHA 
tak tahu lah mcm mane bole mengidam plak ney . 
tetibe aku jeh aku teringin . eh , setahu aku kan kalau kite 
mengidam sesuatu kan , mksd nyee ajal dah nak smpai . 
betol keh ney ? aku ingat lagi time ade kursus jenazah .
ustazah tu yg bagi tahu dekat ktorg . eh , betol keh ney ? 
cuaknye akuu =.= nampak nyea kene buat amal 
ibadah lagi banyak lar ney . :D takut plak aku sekarang neyy . 
takpe aku redha jea la bile dh tibe ajal aku nanti :)

alahaii , ney lagi satu hal . tetibe hari ney aku teringat si DIE . 
makin nak lupekan makin aku teringat dekat die .
aku tahu die bkan untuk aku lagi . tapi aku usehe untuk lupekan 
die tapi aku tak boleh . aku tak kuat nak 
lupekan semuenyee dgn secepat yg mungkin . kalau boleh a
ku nak lupekan die . sebab aku tahu die bukan untuk
aku . ramai lagi kat luar sane yg perlukan die dari aku . 
aku rela && redha . aku akan kuat untuk lupekan die .
yeahhh ! aku kene kuat ! :) tapi kadang2 sakit sangat kan 
nak lupekan org yg kite sayang ? susah kan nak 
lepaskan die and lupekan sampai bile2 . buang die jauh 
kan kan ? mmg berat sgt bagi aku . tapi bagi aku buat 
ape aku ingat kat orang yg dah benci aku kot ? buat ape 
aku masih simpan perasaan dkat die lagii ? sedgkan 
die tgh seronok dgn kawan2 die yg lain . sekeliling die , 
ramai lagi boleh buat die happy . aku tahu aku bukan 
untuk die . dan die bukan untuk aku . aku just buat die 
merane bile akhir percintaan neyy . aku tahu die tak
lupekan semue tuh . aku tahu itu && i must remember that ! 
aku akan usehe dan kene kuat untuk lupekan 
semuenyee tntg aku && die . ingat eina ! die bukan untuk kau lagi ! =.=

* thanks so much awak selame kite kenal awak pernah bahagiekan saye . 
saye takan lupe semue tu awak . dgn keikhlasan awk terime saye sbgai gurlfie awk saye bersyukur sangatt . thanks again . ily <3 :'(

« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome