Hot Summer

Tuesday, December 14, 2010 ϟ 7:58 AM ϟ
confusedddd -.- 

hellloooo hubbiee sayangggg :D hari ney kan ntah tetibe aku tringat lagi dkat si diee neyy .
farah lah yg tnye mcm mcm ney . farah ney kannn, hehehe . takde larh sayangg . aku tak
salahkan kau pon lar . aku mmg masih simpan persaan mcm tu dekat si die laa . tapi aku 
tak boleh terus mcm ney kan . aku takut nty aku yg terluke plak . dulu die manela tahu lepas ney
aku plak yg terluke kann . eshh , mmg masala betol kan kalau jadi mcm neyy .

korang nak tahu tak kenape dgn title aku ney ? tak nak tahu tak ape, sbab aku mmg tak nak pon korang tnyee HAHA * aku gile sekejap neyy . tadi farah IM saye . die tnye pasal mcm mne saye dgn bf saye skrg kan .sye pon cite larh semue dkat die . sbab dah tak ade sape bole cerita dah . kawan ? masing masing sebokdengan hal dorg. maybe dorg dah lupe kat aku kott . just farah jeh kot aku bole cite kt die . sebab die ponade gak tahu sikit sikit pasal masala aku ney . evan ade yg lebih tahu, dorg buat dont know jeh, buat apeaku nak kacau idup dorg kan . nanty dorg ckap aku sebok plak kan. ehh, tetibe cerite lain plak HAHA

okey okey, kite cerita psal title aku ney ea ? :D ade lar sorg mamat ney die suke kt aku dari form1 kotkalau tak silap . mule mule abg agkt , last last nak coup plak . adeh, masala kan kalau mcm ney .byk kali belaku mcm ney . tula aku malas nak ade abg agkt rmai rmai ney . skrg pon ade abg sorng jeh .yg lain tu dah tak ade , heee . sebab aku dah malas nak ade abg abg agkt ney . dari abg agkt jadi bf terbaru plak HAHA eh , aku cerite yg takde kene mngene lagi kan ? HAHA aku ney nyanyuk larh :D

okey larh, aku cite yg kene mngene ney HHEHE . tadi bile farah IM aku kt facebook tnye psal bf , akudah mule ingat dkat si die ney . sometime tu aku jeles bile tgk die cmnt dgn pompuan lain . gurau gurau dgn pompuan lain . sumpah jeles doe . dulu semue tu untuk aku . tapi skrg , hak die nak gurau , manje , gelak , and everythng laa . suka hati die nak dgn siape . aku dah tak ade hak nak halang die . sebab bukan milik aku lagi skrg ney . die bebs lakukan ape jeh yg die nak skrg . die tak boleh dikawal olehaku lagi skrg ney . aku betol betol sedeh . sumpah sedeh doe ! tapi ape boleh buat kan , nasib masih tak menyebelahi aku lagi :( 

farah ade bagi aku respons . die ckap lebih baik coup dgn yg dah lame tunggu aku tu . sebab die dh lame tunggu aku . kdg kdg tu akuu pon tefikir mcm tu gak la . sebab kesian tgk die . aku sayang diee . tapi die tak
mcm si die . korang mesti tak faham knp dgn aku ney kan ? aku pon sbnrny tak faham knp dgn diri aku ney .aku betol betol buntu . sumpah weh ! tapi tak ape la, aku trpkse la coup dgn die . if aku tunggu die, tak diesuke aku lagi or tak itu aku tak tahu . ntah ntah die dah bnci aku & lupekan aku buat selmeny kan . its okey la .aku terime semue tu sbab semueny salah akuu :( sekiann ~ -,-

« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome