Hot Summer

Saturday, December 4, 2010 ϟ 9:27 AM ϟ
penat + best = cat rumah :D

bloggerrr , i miss babe AHAHA . hari ney kan pagi2 
dah kene bangun tolong mak masak .
lepastu , siap2 untuk pergi rumah baru sebab nak 
cat rumah yg agak cantik tuh kankan :D
konon nyee nakk pergi tgk wayang after siap . 
tgk2 pergi pon pukul 12 lebeih .
singgah sane sini . haram nak pergi wayang 
bile dh selesai HAHAH
sampai sane lebih kurang pukul 1 lebih kott . 
amik mase sebanyak 2 jam mcm tuh . lame kan ?
sampai2 jeh makan tgh hari dulu baru lah buat kerje . 
tapi kan aku tak buat sgt kerja tau sbab time 
tuh aku tgh malas gile HAHAHA
kakak and adek aku jeh buat kerja . aku 
dduk rehat selame tah laa aku lupe HAHAHA
abes baju seluar kene cat mcm2 warne laa . 
mmg lawa sangatt2 :D
naseb baik lah bawak baju spear . kalau tak , 
balik mcm tuh jeh . heheheh
bengang dgn kakak aku neyy >,< die cat bilik 
dorg warne pinkk . ishhh !
terpakse lah aku cat warne kuning . ney 
semue dorg punye pasall , HEHEH
bile dah selesai semue , pergi mandi untuk 
bersih kan badan yg dh berbau HAHAH
smpai isyak dduk kat rumah tuh . fuhh ! 
tak dapat nak tgk wayang laaaa -.-
merajuk dgn mak HAHAHA tapi mak 
cakap lain kali . yeahhhh !
lepas dah siap2 , wangi2 ktorg pon PHOTOSHOOT laaa . 
apelagi kann :D
dah tak tahu nak buat ape , nmpk kamera terus
amek gmbarr HAHAHA tgk lah mcm2 aksi ktorg buat :D 
* tak nak tgk takpe , tak dipakse :)








* aksi yg tak berape nak menarik :D sekiannnn ~

« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome