Hot Summer

Monday, December 20, 2010 ϟ 10:32 AM ϟ
terase or marah ?

title ney mesti korang nak tahu kan ? huhuhu , biase lar kalau brkwan ade gak
mcm terase , gaduh or marah satu same lain kan . hurm, ney lar aku nak story
dkat siape yg bace blog aku ney la . erm, ade sorg kwan aku ney dah terase
dan sgt terase . aku pon kdg2 terase jugak laa . tapi luahkan dkat blog jea larh .mlas nak cari pasal neyy . ade sorg membe ney die jarang online fb . tup2 die online fb msing2 mcm tak peduli dkat die . pdhal die pon membe ktorg jugak .

aku tak tahu la yg die mara or what . aku pon kdg2 terase bile pergi mne2 tak 
ajak aku , tak bagi tahu ape info pon . tapi aku bole relax . tapi kesian jugak la kan dah kawan lame tpy mcm tak pedulikan . mcm dipinggirkan . kalau aku punaku akan terase gak laaa . hari tu , dorg pergi jusco BT nak tgk wayang cerite ape tah . aku pon mlas nak tanyee . lepas tu, last minute kot yana ajak aku .itu pon nasib aku online . kalau tak, mmg tak bg tahu lgsg lar . aku pun tak tahuknpe manusie cpat sgt berubah dlam mse yg singkt ? aku pelik , aku tahu semue org bole beruba . tpy knpe berubh dari segi negatif ? knpe tak positif ?

knpe dgn korang skrg ney ? okay larh, aku tak nak ckap siape dan salahkan 
sesiape skrgney . tapi prnah tak sekali jeh korang fikir perasann org yg mcm tu ? 
kdg2 korang nasihat aku, tapi boleh tak kalau aku nasihat korang ? aku rase tak 
perlu sebab aku tak suke nasihat orang ney . lagi pon buang mase aku jeh . 
nasihat tpy diabaikan mmg la buang mase dan tenage kan . okay lar , skrg pon 
korang rpat dgn membe2 tuisyen tahunney kan . aku ngaku la yg aku jaranf sgt 
pergi tuisyen sbab aku terlanjur tidur . tapi sjak dari tu, korang berubah dan mcm 
tak peduli lagi dkat membe yg lain .korang just sebok hal korang dgn kwan2 yg 
lain tu . even kite dh kenal lame, tapi prnhtak korang fikir perasann org yg 
dipinggirkan ?aku rase mybe tak kott . tak ape larh .mmg nasib org dipinggirkan 
mcm ney kott . aku mlas nak besarkan hal ney , tpy akudah tak kuat dan aku 
takd semngat nak beban sorg diri , so sorrryyy .

aku tahu lar rmai org nak kwan dgn korang . but, bole tak dlam mase yg same 
korang jgn lupe kwan yg prnh korang kenal dh lame , and byk lalui mase dgn 
dorg ? boleh tak jgn lupe dorg even sikit pon takpe la kan . tapi kalau dah 
lebih2 sgt tu nak dibiarkan keh ? aku bole brsabar , tpy org lain yg tak boleh
sabar tu mcm mne plak dgn die ? sekurgn2ny jage lar sikit hati die kan . jgn la
smpai lupe dkat diee . okay, pergi kt cite yg sblmny ney . yana ade bgy tahu 
yg hang out ut just untk KITE2 jeh . ape maksud kau kite2 tu ? aku mmg fham
tapi kau faham tak ? if kau faham knpe aku tak ajak ? okay2, kau ckap tu plan
nena and wani . yess , aku tahu dan aku faham . 

tpy bile aku tgk2 balik, aku dgn sorg mmbe kite ney selalu dipinggirkan . knpe 
eyh ? bole tak bagi tahu jwpanny ? maybe tak perlu jwab . sbab aku dh tahu
jwpanny . maybe dh ade kwan yg lagi best, sporting, funny, happy go lucky, 
and smue ciri kwan2 yg kau nak, da dpat . mmg setiap kawan tak sempurne .
tpy, knpe mesti buat mcm ney dkat ktorg ? aku dgn die sdar yg ktorg selalu
dipinggirkan . tapi aku sabar , sabar, dan sabar . sbab aku tak amek port dlam
hal ney . sbab aku dah biase org buat mcm ney . and tolong la korang ingt nty
bile korang susah, kwan yg korang banggekan sgt tu, ade tak nak tolong korg
time susah ? ade pepatah tuh, " bile senang dgn org lain, bile susah cari kite" .
siape yg mcm tu, sorry laa aku takan layan . sbab aku nak die tahu mcm mne 
rase bile dipinggirkan . aku mintak maaf la bile siape yg terase bace ney .
sbab aku mmg tak tahan dah skrg ney . aku dah tak kuat . dkat sini jeh aku
mampu luahkan . dah takde tmpt lagi nak luah, thanks siape yg bace :')so sorrryyyy ,

« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome