Hot Summer

Friday, December 31, 2010 ϟ 3:52 AM ϟ
welcome 2011 ,  good byee 2010 :')

  
eh , dah lame tak update blog ney . rindu aku tak ? mesti larh wajib rindu ohh ! HAHAH 
ape lar aku merepek ney kan . tak ape larh , blog aku jugak . wekk :P eh , sehat tak ? 
mesti la sehat kan . dah bagi makan setiap hari . HAHAH merepek lagy aku ney kan :D 
korang mesti tahu kan ape aku nak cite bile title neyy . heee , nak dkat tahunbaru dah 
kan kan ? tak sabar raseny HAHA excited plak aku ney . tapi sayang kan nak tggal 2010 ney ? 
yela, bykkenangan . pahit , manis , masam , masin semue ade larh , heeee . sedih plak bile 
ingat balik ape yg dah jadi tahun neyy kan . agak rumit nak dilupekan :(

tapi , tak ape kan . jgn dilupekan , simpan jeh kan . sapee lupe kenangan dorg tu , 
hilang ingatan kot ? :D form3 tahun ney agak byk kenangan pahit and manis bg aku . 
sbab ape ea ? siape yg tahu jeh la kan . heeheee . hari tu amek result agak tidak memuaskan larh ! 
benci aku tgk result aku tuh ! rase nak koyak n ronyok2 kan masuk dlam tong sampah 
yg dkat umah aku ney , besar lagi HAHAH . mmg tak puas hati laa . kalau bg peluang 
amek lagi sekali dah lame aku amek kot . itu pon kalau aku ade hati nak amek lagi sekali HAHAH   
tapi nak buat mcm mane kan dah jadi mcm ney . mak cakap next year dah tak bole main2 dah . 
kene belaja betol2 for spm . kene belajar jeh . fb plak mak suruh delete . haa ! delete ? 
tidk same sekali . aku just deactive saje larh kot . tpy sabtu n ahad tu baru mak aku bg online kot ? 
itu pon kalau mood mak kau okey larh , hehehehe . next year ney aku ade kasut baru , baju baru , 
tudung baru , beg baru , sekola baru , stokin baru and mcm2 lar yg baru HAHA batak kan aku ney ?
saje jeh lar nak bagi tahu . bukan mksd nak batak or ape . heeee . next yearaku dah sekola baru .
tak sedie or tak aku tak tahu la kan . hari tu pergi sekola baru , tgk budak2 nye mcm tak
sombong jeh . senyum2 plak dekat aku , just aku jeh malu HAHAH ade plak 
mamat hensem HAHAHA * gatal kau ea eina ! report kat mak ayah kau kang ! HAAHA tak ape la , 
sekali sekale jeh kan :D aku rase betol2 tak sedie lagi ney nak sekola baru . yela , baru 1st time aku 
pindah sekola HAHA jakun kan ? whatever ! :P

eh eh , knp larh aku cite ney ? tak ape la , ney psal next year jugak laaa :P 
aku rindumemory dgn kawan2 thisyear . mcm2 yg terjadi . ade kawan yg gile2 , 
otak masuk air . HAHA mmg rindu larh . dgr  cite bella nak msuk teknik laa . 
sebab die dpat result bagus . kalau bella msuk teknik , tggal kawan yg kt sne sikit 
jeh lar kan ? dh due org pindah nty . tak ape , korang ramai lagi kawan kan kan ? go baby go ! 
HAHA eh , ape ney ? merepek kan kan ? erm, aku dah berazam oh next year . belaja raji2 , 
henset aku dah tak pegang kot . skrrg ney pon jarang sgt2 gune henset . sbab aku mlas nak 
msg2 org dah skrg ney . if org call pon kdg2 aku tak agkt sbab henset aku kan dlam laci . 
HAHA malas nakpegang2 henset dah . buat penat tgn jeh kan . bnde yg dah lepas aku nak lupekan . 
sbab aku dah tak nak ingat . lagi pon buat ape ingat org yg dah lupe dkat kite kan ? maybe buang 
mase jeh kot kalau mcm tu . tah2 org tu pon dah benci dkat kite kan . tak ape larh , aku just 
pasrah and berserah . if nak kawan tak ape, aku tak kesah pon . just if coupel ney maybe aku 
dah tak nak . sbab diakhir percintaan mesti ade kesedihan dan tak ade kebahagian
* petik dari novel HAHAH bagus kan ayat akuney ? heeeee .skrg ney aku nak ucapkan 
selamat tahun baruu . semoge azam yg diidamkan tercapaii , aminnn :)


tepat : 12.00 , 1 january 2011 . mule larh azam korang kan ? heee :) good luckkk !

« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome