Hot Summer

Sunday, January 16, 2011 ϟ 10:30 PM ϟ
JELOUS ? -.-

eh eh , aku dah tukar la design blog aku neyy , heeee. dah edit sikit-2 , nak 
bagi simple jeh . tanak lawa-2 laa if lawa pon bkanny dpat hadiah kan HAHAH
merepek doe aku skrg kann :D erm , jelous ? knp ea perasaan ney ade kt se-2org ?
mcm mane nak hilangkan weh ? erm , act aku jelous gile doe tgk die dgn girls 
lain . even aku tak prnah tegur die tapi tah knp aku jelous bile tgk die dgn girls
lain . aku suke die ? OMG ! latar belakang die pon aku tak tahu . apetah lagi suke
kat die ? godd , knp jadi neyy ? die dah ade awex laa . takan aku smpai hati nak
rampas kebahagian org lain kan ? aku bkan mcm tu la weh . erm , tapi mcm mane nak
buang perasaan ney ? aku kene buang laa perasaan ney . aku kene cube && wajibb ! 
tak bleh simpan-2 dah perasaan mcm ney . if die takde awex , ape salahny aku suke
die kan HAHA tapi aku tak boleh jgk . sbab aku lebih suke hidup mcm ney . dah srik
kot nak coup ney . tah knp hati aku dh tertutup untk boyss . mcm tk percaye jeh 
hati aku dah tertutup untk boys ney . aku sndri tk percaye semue tu HAHA tapi 
aku kene laa yakin pade diri sendiri kan . if tk mcm mne nak hidupkan :D * tkde
kene mengene kott . okey , aku kene kuat ! yeahhh ! eina kene kuat untk lupekan
semue neyy ! eina kuatt ! yeahhhhh ! :D

* Selagi dinamakan manusia, kita mempunyai perasaan suka mengasihi dan dikasihi. Memang adat kehidupan bahawa kasih cinta didahului dengan berasa rindu, namun jangan pula rindu berlebihan.
Kerinduan kepada kekasih, sering kali membekaskan duka, penyakit menyebabkan kelemahan hati.

« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome