Hot Summer

ϟ : NIKON :)
Friday, February 11, 2011 ϟ 1:54 AM ϟ
bloggerrr ! bile aku nak dapat Nikon ney ? bile lha nikon ney nak jadi milik aku -.- mak ayahhh ! bile nak belikan Einaa Nikon neyy ? jelous doe tgk orang ade Nikonn . eshhh , rase nak amek jeh dari dorg tuu . Hahahaha . kejam kan aku ney :P hmmm , time kenduri kakak sedare aku tu pun aku pernah pegang Canon jeh . tak best sgt kot Canon neyy . gmbarnyee tak lawa sgt ohh . tapi Nikon ney gmbar die lawa doee ! betul kan kawan-2 ? :D hmm , time kenduri tuu , photographer tuu amek gmbar pengantin aku tgk jehh . dlam hati ney rase mcm nak amek jeh Hahahaha . tapi aku jakun doe tk reti gune lagi lhaa . Hahahaha . apelah aku ney kn nak Nikon tapi tak reti gune . Hahahah . hey ! nanti dapat aku belajar lhaaa :P ILOVEYOU NIKON <3

« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome