Hot Summer

ϟ no in mood and sad :'(
Wednesday, February 23, 2011 ϟ 5:39 AM ϟ
bloggerrr ! aku nak mengadu kt kau neyy.kau tahu tak hari ney aku sedih gile bhai . hmmm, at sekola tadi aku betul-2 takde mood . then time bi mmg kene marah giledgn cikgu . aku bkan tk dgr cikgu tu ckap apee . aku fham tapi aku nak kemas buku duluu . then aku tehempas buku tu kt ats meja . aku bkanny sengaje , tp cikgu ingat aku RUDE at diee . eh , aku tkde niat lhaa nak RUDE dgn cikgu tuu . tapi cikgu tu salah anggap plak . aku tahu lha cikgu tu suruh duk tmpat lain . tp bagi lha aku mase nak kemas buku dulu kea apee . ney tak, asek bebel jeh . lagi betmbah aku tkde mood . mmg hari ney hari paling malang kot bagi akuu . malu gile kene marah depan budak-2. hmmm , tapi aku buat muke selambe sbab time tu aku tkde pape perasaan bile marah dgn cikgu tuu . aku just dlam hati jeh sedih . pergghh ! rase nak nanges pun ade jugak dooeeee . after cikgu suruh aku duduk, time tu aku dah tk boleh tahan , aku pun nanges lha ape lagi kan . bella plak pujuk aku , lagi lha aku nk menangis . hmmm , lepas tu dlam kelas tgk kt fail kedatangan ade name aku plak . hmmm , tapi aku peduli ape kan . mmg aku salah , tp aku terhempas bukanny sengaje . adoii , tk tahu lh esok nty . hmmm , aku nak mintak maaf kt cikgu lha esok . MAYBE :') hmm , thnx bloggie sbab dgr masala akuu . just kau jea aku bole luahkan . tkde siape dh skrg aku nk cerite . membe lame pun buat dunno jeh dgn akuu :')

« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome