Hot Summer

Monday, February 7, 2011 ϟ 4:47 AM ϟ
Sunday,

heyy , hari paling paling paling aku tak sukee . dh lah elektrik dekat rumah tak adee . then panas plus bohsan gile plakk. tk tahu nak buat ape dah time tuu . keje aku kat rumah makan jela if bosan time tak ade elektrik . then , yg paling paling paling aku bengang  tak boleh nak gosok baju tahu tak ! dh lah esoknye sekolaa . mmg cari nahas doee >,< esshhhh ! then , bile dh panas and tak ade elektrik aku pon ikut ayah pergi hantar kaka . then , time hantar kaka tu asek berhenti-2 jehh . lepas tu perot aku plak meragam . mcm-2 betul lhaa perot aku time tuu . nak ckap kan lapr , dh makan bnyak kali dah . nak  ckap kan dtg bulan tak ade plak . eshhh >,< mmg sakit gile nak mampus doeee . bile aku fikir-2 kan balik kan ney mesti kene mcm hari tuu . pernah pergi jumpe doktor, doktor ckap if sakit lagi maybe kene ependiks >,< eeeee ! tak nak lah mcm tuuu . takut larh nak kene bedah semue neh . mmg seram gile lhaaaa >,< tapi yg aku pelikny bile duduk jea sakit skrg . bile berdiri okey jeh . knp eh ? aduii , susah lah if sakit-2 nehh . hmm, ayah ckap nak bwak pergi jumpe doktor . nak kea tak nak eyhh ? adeh , tak tahu lhaa -.- hmm, tak nak pergi lhaa . tggu lagi bape hari . if sakit lagi baru pergii . hmmm =='

Monday,

okeyy , hari ney mmg bangun lambat plus ngantukk . smlam tido dah la lambat . then bangun pun lambat . errrr! dtg sekola lambat pulak . dtg lambat semueny pasal pak cik tulaa . grrrrr, die pergi tggal kan aku apehal . then suruh parent hantar . nak tggu dorg siap perghhh ! mcm pengantin plak . lame plak nak tggu . then lagi aku bengang , smpai sekola pon lambat . tapi salah aku jgk sbab bangun lmbat then sbab tu pak cik tu tiggalkan aku kan . okey , smpai sekola jeh ramai kot yg dtg lambat . majoriti lelaki lh paling ramai . yela, aku rase lelaki tk kesah kot dtg lambat . sebab dorg dh biase kan . huh ! segan jea tadi dtg lambat . baru first time ney dtg lambat . memang malu gile kott . tapi nasib baik tak kene amek name . if tk kene penalti la aku nanti . selamat ~ :D then , kene plak tunggu dkat tapak perhimpunan . ade program nilam plak . yela, if ade program nilam memang kene tggu lame sikit dekat situu . memang kematu and sakit pinggang duduk lame-2 dekat situ . buat jelaa dalam kelas cikgu nehh . lepas tu bile dah masuk kelas mmg bosan laahh . asik menguap jea aku tadi dlam kelas. cikgu pon tgk jeh , Hahahah . segan kot cikgu asek tgk jeh . Heeee . lepas tu time SC dgn PD memang ngantuk gile kott . cikgu yg ajar PD tu pun tgk jeh aku menguap . Hahahaha . then then , lepas belajar and salin nota cikgu bagi rehat . time tu jgak aku buat taik mata . Hahahaha . sengal jea aku kann . Heeee . biase lah murid cemerlang nehh :P okey sudahh berakhirr . Heeeeee -.-

« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome