Hot Summer

ϟ No Title =='
Sunday, March 20, 2011 ϟ 5:37 AM ϟ
First Storyy , 

woott ! ape khabar blog ? Heee . okay lhaa . ney first story akuu . huh , cuti ney mmg tak pergi mane mane la wey . so boredddddd ~ duduk rumah makan tidur jelaa . badan pun dah naik plak . duhh , mcm mne nak kurus ney kan ? Hahahaha . dduuk rumah ney satu homework pun aku tk usek . tapi BM jea aku buat . eh , usek jugak kan . bengong lah aku ney Hahaha . then , SC plak kene buat latihan . aku tak tahu nak buat apee . so , aku biarkan mcm tu jeh . cikgu ckap siape tk dtg hari jumaat tu anta Selasa . aku hantar ary Selasa lhaa . Heeeee :D esok dah sekola balik . huh , gile malas lha nak jejak kaki kt sekola Heeee . tapi kan bile sekola nak cuti , bile cuti nak sekola . pelik kan ? Hahaha . ney lha zaman budak remaja skrg , mcm mcm kan Heee. Welcome Back to School Friends :D

Second Storyy , 

okay , second storyy . aku bengang gile dgn orang yg suke bawak mulut kt org lain . if cerite die betul takpe la kan . ney cerite die lgsg tk betul . tah mane lah die dgr . leps tu , smpai kan kt org lain . org tu plak pergi sound budak tuu . if aku tahu siape yg bwak mulut cerite yg mengarut ney mmg aku takan maafkan die lahh . if die tahu cerite sbnr takpe, ney tak tahu lgsg cerite lpas tu pergi smpai kan kt semue org yg die kenal . heeyyy ! kau fikir bagus sgt keh ? ney aku tak jual publisiti kau sbab aku tak tahu siape kauu . if aku tau siape kauu mmg aku dah lame kutuk kau tahu tak ! aku dgr die tu kawan akuu . aku tk tahu la ade plak kawan mkan kawan ney kan . ish-2 , siape ajar kau weh ? duhh, aku mlas nak gaduh dgn kawan sendiri . tapi kau cari hal dulu kan . btw, thanks la wehh ! :)


« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome