Hot Summer

ϟ :')
Sunday, April 3, 2011 ϟ 3:41 AM ϟ
okay bloggerr , how are you today ? Heee . smlam aku buat ape ? okay , semalam aku pergi kenduri then pergi Jusco Bukit Rajaa . eh first time ney aku shopping pakai baju kurung Hahaha . semue pandang pelik sbab mcm tk pernah nmpk org pakai baju kurung Hahaha . tapi nmpk ayu what pakai baju kurung . :D tapi kan tetibe suke plak pakai baju kurung ney . best woot ! :D hmm then jalan-2 lha satu Jusco . sambil jalan mulut makan biskut Famous Amos tuu :D tgn plak merayau taip msg . yela msg dengan gemok aku kann Heee . if pergi Jusco mesti aku beli biskut tuu . mmg favouritee aku kott . sedap plak biskut tuu . Heee . dekat sane kononnye nak beli baju and seluar sbab ade sale kan . then cari satu jusco tuu semue yg aku minat abes stok . errrr , bengang plak akuu . yela kann , name pon sale mesti lha kehabisan stok kann . bile dah tk dapat tuu, aku dgn adq aku pergi jalan-2 smntre tggu kakak-2 aku nak beli bajuu . ktorg jalan satu Jusco tuu Hahaha mcm orang bodoh jalan sane sini sambil mkan biskut tuu Hahaha . then ktog pergi Kfc plak sebab lapar . aku dgn adq aku dah lapar tggu family aku yg lain . ktorg dekat sane smpai jusco tu nak tutup dah kott Hahha . mmg tk pernah ktorg kat situ smpai nak dekat tutup . dah bagi anoucment pun ktorg masih beli barang lagi Hehhe . then lepas tuu pergi makan plakk . lepas makan balik lha pae lagi kan . dah penat sgt , balik jea aku terus tidurr . but im Happy today :)

« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome