Hot Summer

ϟ -___-
Tuesday, April 26, 2011 ϟ 7:15 AM ϟ

hello bloggy sayanggg :D hmm , okay comel kan gmbr ats neh ? suke gmbar atas ney , modalny lawa kan ? Hahaha , aku cerite lain pulak . hmm , skrg aku fikirkan die pulak . now akuu tk tahuu nk buat ape . esok pukul 8.30 die dah mula operatee . hope berjalan dgn lancar . bile dpat tahu die ade batu karangg , aku dah mule risau at diee . risau gilagila kau tau takk ! hmm , then die asek sakit jea . die prnah ckap at aku yg die tk tahan . then bile jumpe pakar , doctor ckap suruh operate untuk buang batu karangg tuu . so aku lega sikit sebab die kan beransur pulih nty . alhamdulilah ~ :) risau jugak ney esok die operatee . mcm mane lha die boleh kene penyakit tuu . ish, bahaye jugak kan batu karang ney . hmm , mak aku ckap if siape suke tahan kencing , maybe akan kene batu karangg . so jgn lha buat begitu yeaa Hahaha . hmm , sayangg ! hope awak cepat sihat yaa . tak sabar nak tunggu awak sihat . rindu gila dekat awak ! saya sentiase doakan awak :) iLOVEyouu + iMISSyouu 

- thanks for reading and comes agains :) 

« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome