Hot Summer

ϟ errr , Miss :(
Sunday, April 17, 2011 ϟ 6:36 AM ϟ
okau my title miss right ? okay , now aku miss at semue lhaaaaaaaaaaaaa . rindu dekat DIA , kawan baru , kawan lamaa , rindu memory tahun-2 lepas , rindu nak lepak-2 dgn kawan yg dulu-2 , everything misss :'( now , semue dah berlalu . hidup harus diteruskan jugk . tak kira dimana pun kite berada kann . Cehh ayat ! XD yelaa betul what aku cakap ney kann Heee . if tak betul sorry laa Hahaha . okay , balik kea cerita aku tadi la kann . if hidup ney boleh revious , aku dah buat dah . tapi hidup kene ke depan , bukan ke belakangg . ape orang cakap tuu , ' Hidup harus diteruskan ' :) okay now aku sudah teruskan hidup akuu . sekrang hidup aku mula beransur baik . tapi kadand-kadang tu ada jea yg dengki dgn akuu . buat cerita yg tak betul sana sini . aku tak tahu lah ape yang diaorang tak puas hati sgt tuu . tapi aku nak cakap terima kasih sebab buat macam tu kan . kau dah buat aku jadi famous macam artis dah . banyak kontrovesi yg kau buat untuk aku kat luar sana tuu :') okay lah, aku tak ade masa sekarang ni nak cerita pasal neh . sebab nanti ada orang terasa, dia serbu aku pulak :D hmm, now hidup aku happy tanpa orang yang aku benci . dulu ade juga orang yg aku tak suka, but sekarang orang baru yang masuk hidup aku berjaya buat aku bahagia kembali . sejak masuk 2011 ni, aku tak pernah muram pergi sekolah, muka macam tak ade mood, muka nak mintak penyepak, muka macam bangun tidur and yg dulu-dulu pernah aku buat semuanya dah tak ade dalam hidup ak sekrang . sekarang pergi sekolah, senyum, ketawa sana sini, gurau-gurau dengan kawan dekat sekolah . kadang-kadang dengan cikgu pun aku dgn kawan-2 aku bergurau dengan cikgu yg masuk kelas ktorg . mmg sporting if cikgu yg boleh buat gurau ney . tak ade lah masuk-2 jea nak marah-2 kan Heeee . now kwan yang sekarang lhaa tempat aku luahkan semua perasaan akuu . dorg hidup aku, teman aku, buat hati aku and everythings sepcial for me :) now aku nak teruskan hidup dengan sebaikbaiknya . tak nak buat ape yang tak patut , Cehh ! XD okay , Assalammualaikum :)

« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome