Hot Summer

ϟ Akhirnyeeee (:
Friday, May 27, 2011 ϟ 2:54 AM ϟ
hello , assalammualaikum . okay akhirnye boleh jugak bukak blog aku neh . ney pun ade sorang yg baik hati tolong aku . thanks sgt-2 okay zaty Izzati die baik sebab tu tolong saya :') bila dah dapat buka blog ney wah ! happy lah sebab byk bende nak story neh . mcam mcam sbenarnye tapi tiba tibe dengan tak sengaja aku terlupa nak story ape tahu tak Hahaha . aku asyik fikir pasal knp lah dgn blogger ney tetibe jea tak boleh bukak huh ! okay , aku story lah kan . sikit pun jadi la yea ? :D okay sekarang ktorg dah okay dgn membe aku ney . sumpah aku tak boleh gaduh dgn kawan aku ney . dia suka ambil berat pasal akuu . tapi bile dah baik dengan ktorg , die ade problem pulak dengan boyfie die . kesian die dalam kelas asyik moody jea . bile aku pujuk die tak nak dgr . macam mcam lah die fikir psal hubungan dorg tuu . aku kesian jugak lah dekat dia tu . tak ape lah lupakan jelah . masalah diorg biarkan diorg setle sendiri kan . if bukak mulut ade jea bende tak kenakan . okay , now happy dgn MR.Z saya , yipppy ! xD

okay cuti sekola dah hampir . yahooo ! exam pun dah habis sooo kita enjoyyyy ! Hahaha . kelakar jea kan . enjoy lah sgt kan holiday nanti -.- mesti bosan gila kalau cuti tak pergi mane mane kan . tapi duduk rumah best la jugak kot . pepatah tu , Rumahku Syurgaku :) Heeee . okay tahu cerita sy tak menarik , boiii peeps :)

« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome