Hot Summer

ϟ ==' ----> :( ----> :/
Saturday, May 14, 2011 ϟ 11:42 PM ϟ
hey bloggy . awk sehat tak ? of course kan kan . rindu gila dekat awk tahu tak ! dah bape hari kite tk jumpe kan Heeheh . sorry lah sayang hari blog neh buat hal lhaa . nak kemaskini mcm mcm . errr , tension tak dapat jumpe awak tahu tak ! xD byk gile cerite yg eina nka cite neh -.-

okay , first story akuu . ade salah faham aku dgn kawan aku M . hmm , aku tak amek serius pun sbnrnye . tapi dekat sekola aku takut nak tegur die sebab pagi tu aku bace msg die mcam marah akuu . sebab tu aku takut nk tegur die . die pndg aku pun mcam marah jea . aku ney jenis susah nak tegur org if die mcam marah or pndg aku tak mcam biase . sebab tu aku tak tegur diee . then bile aku tak tegur die , aku rase die sakit hati gila dgn akuu . sekat sekola dah due hari kot aku tak tegur die . sbab ape ? huh ! kan akuu dah cakap tadi . act mmg betul aku tak amek serius pun sbnrnye tapi die sakit hati dgn akuu . smlam aku dah mintak maaf dekat die . aku lega sgt sgt sebab die maafkan aku . tapi aku tak tahu die ikhlas or tak . aku tak nak gaduh dgn die sbab aku takut hubungan aku dgn die renggang lepas neh . kalau boleh aku nak hubungn aku dgn die takan pernah renggang . sbab ape ape hal aku cari die . ape ape aku dgn die . aku dgn die mcm lesbo kot . tapi thanks sgt sgt sebab kau dah maafkan aku . aku janji takan buat mcam tu lagi . AKU SAYANG KAU LAH ! :')

minggu neh exam woo ! perghh 3 minggu derr . sebelum ney pernah aku lalui exam seminggu jea . neyfirts time seumur hidup kot . Hahaha.tapitakpe untuk spm kan , aku sggp berjuangg ! cehh ! Hahaha. tapi mmg susah ah exam tahun neh . dulu sub yg ade krts satu jea dah jadi due . semue sub ade due kertas . mmg gile lhaa . da lha due-2 esay kot . mmg pecah otak fikir idea neh . lagi due minggu jea nak abis exam . minggu lepas mmg full gila . minggu depan due subjek jea kot . lepas tu minggu ketiga pun ade due subjek jugak . kesian siape yg kelas sains . tiap minggu kot full jea . takpe korag tawakal okay . ceh! ajar orang pulak aku neh Hahahaha . takpe lha aku bagi idea neh Heee xD then lepas exam cuti semester ,cehh ! mcam U pulak kan Hhahaha . aku gile kot hari neh sbab dah lame tk jumpe bloggy kesayangan aku neh :D tak sabar rasenye nak abes exam . tapi nty lepas cuti lg bape bulan kot exam akhir tahun pulak . kene buat betul-2 untuk exam mid year and last year neh . sebab itu untuk kptsan tahun depan masuk kelas mane . nak jugaknaik kelas kan . tak kan nak masuk kelas yg same jea kan . tapi nak same kelas dgn kawan aku yg tahun neh . ktorg mcam adek beradik kan Heeeee . semoga berjaya eina ! caiyok caiyok caiyokk ! :) btw , i miss you bloggy <3

« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome