Hot Summer

ϟ Hello JUN :)
Wednesday, June 1, 2011 ϟ 6:40 PM ϟ
Assalammualaikum :) hello again bloggie sayang Hee . okay sekarang dah bulan 6 kan ? sekejap jea dah pertengahan bulan . pejam celik pejam celik dah bulan 6 . banyak benda yang dilalui sebelum ney . ada manis pahit masam masin kan Hhahaha . benda yang lepas jgn dikenang kan balik . nanti boleh buat kite sedih lah ape lah kann Hihihihihihi . okay , bulan jun ney mulakan hidup yang baru . mulakan semuanya baru lah kan Hihihihi . ape pepatah tu " Barang yg lepas jgn dikenang " Heeee :'>

eh cuti ney korang buat ape jea?  cuti ney kan kerja aku online tidur , mkan dan online setiap hari . korang mesti macam tu jugak kan ? xD best lah siape yg keluar tuu . Hihii . okay , nak ajak ayah pergi Port Dickson lah . boleh mandi laut dgn kolam kan kan Hehehe . tapi mcam boleh jea pergi . aiyooo ~ rabu ney nak keluar dgn kawan lah pergi tgk wayang . tak tahu lah dorg nak tgk cerita ape . tgk jela nty yeee , rase-2nyee mcam malas nak keluar larh . sebab nty aku keluar family aku pun keluar jugak . tup tup dorg pergi mandi manda , huh ! melepas lah aku mcam tu kan . better ikut family keluar drpd kawan Hihiiihihihihihi . tapi nak jugak keluar dgn kawan kan . sebab dorang dah ajak byk kali dah , tapi aku jea asyik tak boleh Hehehe . takpe lah nty pujuk lah mak ayah aku sampai dorg cair Cehh ! Hihihi . tapi masing-2 bawak pakwe mkwe , aku ney mcam tunggul pulak kang tgk dorg date Hahah . :'>

Boiiii. Assalammualaikum :)


« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome