Hot Summer

ϟ Kerana Mulut Badan Binasa
Monday, June 27, 2011 ϟ 12:09 AM ϟ
Hye stalker. Okay hari ney sekolah lah mcm biase kan. Ikutkan hati nak pakai baju sukan tapi hujan pulak so malas lah kan. sebab kalau hujan mana ada pj. Mula-mula smpai sekolah rasa mcm bosan gila kot. Tapi bila dah lama sikit tak bosan sangat lah. Mula GT masuk so mana ada belajar kan. Borak-2, gosip-2 kan ape lagi kan. Hihihi. 

Lepas tu masa Pj pulak. Okay sama jugak lah. Borak-2, gosip-2 semua. Lepas tu mula lah diorg cerita yg merepek-2. Naik bulu roma aku dgt dorg cerita mcm tu. Hahaha. Okay bila dahh habis masa PJ then BM pulak.  BM pon buat karangan jea hari neh. Tapi tah kenapa aku tak adaa mood langsung nak tulis esay. Tak tahu apa sebab kannnnnnnnnnn :/

Lepas tu ada sorang manusia ney kan tak sedar diri langsung. Lepas tu senang-2 jea dia cakap aku ney syok kat dia. Mmg taik gila lah perangai dia tuu. Buat cerita gebang nombor satu. Dalah suka buat cerita tak betul. Lepas tu putar belitkan cerita. Aku rasa nak tampar jea muka dia. Tapi nasib baik sabar aku boleh tahan lagi. Kalau tak mmg tangan aku melekat dekat muka dia tuu. Nasib aku masih kesian dekat kau tau tak! Grrrr, kau mmg suka cari pasal dgn orang eh? Mulut kau tu mcm longkang doee. Aku rasa longkang lagi wangi dari mulut kauu. Takpe weh, hari ney hari kauu, mana tahu esok hari aku pulak kan. Lepas dah bengang dgn kau, dgn semua org aku tkde mood nak ckap dgn sesiapa. Kau ney mmg kacau mood aku kan. Padan muka kau kene block dgn aku kat facebook. Jgn harap aku nak approve kau lagi laa! Nasib ade kawan aku yg ceriakan aku balik, Thanks guyss. Okay enough for today :)
Assalammualaikum, boii dearBLOGGER 

« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome