Hot Summer

ϟ Hari gemilang saya :O
Thursday, July 7, 2011 ϟ 6:43 AM ϟ
Hye korangg ! Lame jugak eina tak update blog ney . Heeee . Eh, tak betul jugak eina ney kannnn . Skjp aku kauu, skjp eina Hahaha . Mmg mereng kot eina ney kann xD Okay , esok hari apa ? OMGEEE ! *gedik skjap yaaa Hihihi. Esok HARI GEMILANG SAYA :O Mmg tak lah kan nak bagi tahu dekat parents. Nanti dorg dtg lepastu bebel jelah dari sekolah sampai lah rumah. Bila dah berhenti nanti kangg mula balik. Itu pun kalau mak eina ingat lahh, Hihihi. Tapi nak buat mcm mane kann, if mak bebel kita diam jea. Tak boleh melawan kann :) Last-2 dgn keberanian eina pun bg tahu dekat mak. Nak tahuu perbualan eina dgn mak eina? Hiihi, tk nak tahuu baca jugak lahh xD Okay , lets startt ! :)

Saya : Mak, esok ade sign reportcard. Mak or ayah yg nak dtg ney? tak payah dtg la ye makk :D Esok eina tak sekolaa pun. Malas lah nak sekolah, hihihi.
Mak : Kau suruh lah ayah dtg. Mak tak larat nak dtg. Kelas kau tinggi sangat lahh :D *diam seketikaaaa. 
Result kau okay tak? 
Saya : Hmmmmmmmmmmmm, ana dpat numb 8. Tapi kannnnnnnnnnn.......
Mak : Numb 8? Pandai kau kannn, Tapi ape? 
Saya : Hmmm, ade gagal lahh mak. Ana gagal math dgn sains :(
Mak : Kau ney mcm mne belajar. Tula main-2 lagi. Asyik facebook jea kan. Lepas ney mak nak tarik balik line tu. Biar kau belajar jea. 
Saya : Alaaaaaa, jgn lahh. Mak ckap hari cuti sekolah jeaa.
Mak : Cuti sekolah or tak sama jea kau neyy. 
Saya : Hahaha, Okay-2. Ikut mak lahhh -.- 

Hahaha, habis lah aku dah tak boleh online dah neyy. Tapi mak eina selalu ckap mcm tu tapi tak buat tu lupa pulak xD Tapi kann korg perasan tak bila ada fail jea mesti salahkan facebook, twitter and whatever lah yg ade skrg , Hiihihihi. Alaa, standard lah tu kann? :D Okayy, now belajar betul-2 ! Caiyok einaa ! :) 
Assalammualaikum, Boii dearBLOGGER 


« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome