Hot Summer

ϟ KAWAN ♥
Wednesday, July 13, 2011 ϟ 2:01 AM ϟ
Hey guys! Heee. Okay first rindu dekat blog eina ney. Oh , kangen sama kamu sygg xD Merepek lagi lah ney. Heee. Mari dekat mari rapat eina nk share sumthing ney. Okay, tak tahu knp dgn eina skrg ney. Hati mcm setan jea. Hahaha. Asyik nak bengang dgn org jea. Tk tahu lah ape sebab kan. Tapi tah lahh. Smpai sorg kawan eina ney mcm pndg eina pun lain mcm jea. Pndg mcm tak puas hati jea. Eina rasa serba salah gila skrg ney. Eina tahu tkde siape yg perfect kat dunia ney. So eina mula sedar takde siape yg sempurna selain ALLAH. So, Sorry if dkt siape yg eina pernah buat salah. Tak bermaksud punn. Kdg-2 mulut org tak boleh tutup. Mulut sendiri jaga sendiri kan. So skrg jage mulut biar tak buat jahat dprd mulut lagii. Okay lakukan kebaikan untuk hidup.  Kadang-2 bila fikir balik menyesal gila bila buat mcm tu kan. Tapi knp bila buat baik dekat org, kejahatan yg dibalas dan bkan kebaikan yg dibalas? Ape org yg kita pernah tolong tu tak suka dekat kita? Okay maybe dia nak balas dendam ya. Its okay, eina terima semuanya. Ape yg kita lalui semuanya dugaan hidup. So eina tabah laluinyaa. Eina ade keluarga untuk teruskan hidup eina. Eina ade ALLAH untuk menguji kesabaran eina dan ALLAH akan tolong umatnya yg sabar. Ya Allah berikan hambamu ini kekuatan untuk hidup dan untuk menghadapi segala dugaan yg engkau berikan padaku :> Amin~


P/S to B: Sorry aku ade buat salah kauu. Kutuk kau or what. Act, aku tak tahu knp dgn diri aku. Myabe kena rasuk dgn setan mane tah kan. Aku pun tak tahu setan mane yg hasut aku skrg ney. Hihi , Aku tahuu maybe kau bengang dgn aku kann. So sorry to say okay. I hope you forgive me. Aku suka kawan dgn kauu. Semua org aku suka kawan termasuk kauu. So kau jgn risau okay ^^ Aku sayang kau mcm mane aku sayang dekat yg lain. Sayang kauu kawann :> 
Okay, you guys tahu mcm mne nak hilang kan bengang aku ney? Hihi. Okay aku tahu satu perkara. Just solat kan. Ambil wuduk pun dah kira tenang hati ney apatah lagi kalau solat kan. I know Allah akan tolong kite kalau dalam kesusahan. So mintak pertolongan semua dekat Allah. Allah maha besar. Allah berkuasa atas segalanya kan :> ILOVE ALLAH 

« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome