Hot Summer

ϟ No title =='
Friday, July 29, 2011 ϟ 8:03 AM ϟ

Hyee, lamenya tak update blog ney. Ney baru ade mood ade nak update blog. Sebelum ney malas gila and tkde mood nak update blog. Soorrryy dearblogger ^^ Hikhik. Okay mcm-2 aku lalui dalam hidup ney. Ade manis ade pahit. Maisng-2 ade hidup, dugaan dgn rintangan dalam hidup kan. Masing-2 ade sifat tersendiri kann. okay tapi tak semestinya boleh kutuk orang sesuka hati lahh :>

Okay ade lah seorg perempuan ney mulut dia agak mcm longkang jgk. Rasenya longkang pun tak sebusuk mulut dia. Tahu lah mulut awak , bukan mulut saya. Tapi awak tak boleh cakap orang sesuka hati tanpa usul periksa babeh. Kalau betul awak nak kutuk orang sekalipun , kena tahuu betul atau tidak yang awak kutuk tu. Awak ney bijak sangat lah saya rase. Awak terlalu baik bagi saya. Hahaha. #perlihabisakunikan. Awak , fikir saya peduli kea ape awak ckp kt org? Sikit pun saya tak kesah. Dosa awak yg tanggung bukanny itew lah awak. Awak nak kea tanggung dosa byk-2? Eeeiii, saya tak ingin lah awak. 

Awak ney berubah lah. Jangan jadi BACKSTABBER sgt lah. Awak dosa tauu jadi mcm tu. Buat cerita tak tahu betul atau tidak. Hihik , awak buat saya gelak bila baca status awak. Awak ney jgn lah bagi saya gelak dohh. #bapakgeliberawak-2dgnkau. Haha , saya cakap lembut jea ney awak xD Awak berubahlah , Allah masih boleh terima taubat awak :) Lagi-2 nak dekat masuk bulan RAMADHAN ney. Kan nak puasa dah. Awak dah lupa eh? Haha , kelakar lah awak ney. Awak-2, berubah lah ya. Kalau awak berubah mesti ramai gila suka dkt awak. Mulut awak tu buat orang menyampah, Hihi. Awak baik tapi awak jadi jahat dsbbkan mulut awak. Eh, tkde masa lah saya nak cerita pasal awak ney. Buat semak dkat blog saya jea. Hikhok #gelakkejam. Lagi satu, act aku bukan nak berawak saya dgn kau aku just saje jea ney. Nk tgk cair tak kauu. Hahaha #siapamakanciliterasalahpedasnya :) Kau ingat sikit Allah sentiasa terima umatnya untuk bertaubat. So kau ada masa lagi nak mintak maaf dkt org yg kau pernah buat jahat 

Boii dearBLOGGER. Assalammualaikum 

« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome