Hot Summer

ϟ Satu murid satu sukan satu malaysia -..-
Friday, July 1, 2011 ϟ 7:22 AM ϟ
Hey youu ! Heee , so how ? Okay right ? hope fine lah kann xD Merepek tak sudah aku neh. Okay back to story. Malas nak taip panjang ney. Esok semua sekolah ade larian satu malaysia kan? Ish, rasa nak pergi ade, rasa mcm tak nak pun ada jgak tahuu takk ! xD Tp kesian dekat membe aku sibuk ajak akuu kann, Hihi. Sorry lah sayang aku betul-2 malas sangat weh. Pinggang aku sakit-2 lagi ney. Hope kau faham la kann :>

Okay mmg aku nak pergi weh. Tapi dsbbkan badan aku tak berapa nak sihat ney soo terpaksa lah aku dudk rumah kann. Sorry tauu MIMI :( Hihihi. If kau dtg kau boleh lah lepak dgn membe kau yg lain. Aku tahuu kau ramai membe kat sekolah tuu. Bukannya aku sorg jea kan sayanggg :) Hihihi. Okay caiyok siape yg lari esokk. Kuatkan semngat , kuatkan tenaga anda semua okay xD 
Assalammualaikum, Boii dearBlLOGGER 


« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome