Hot Summer

ϟ Woott, PUASA ^^
Sunday, July 31, 2011 ϟ 2:19 AM ϟ
Assalammualaikum. Hye stalkers :> Hihi. Esok bersamaan 01/08/2011 dah masuk bulan RAMADHAN. Esh, tak sabar rasanya nak puasa ^^ Rasa tak sabar jugak nak raya kan. Hihihi, belum mula puasa sibuk cakap pasal raya pulak kann xD Yelaaaaa, esok mesti kena bangun awal ney. Sebelum pukul 5 kot kena bangun. Omaigod! Tak pernah bangun seawal ney tahu tak. Hihi. Selalunya tidur yg lambat. 3kantoitidurlambat. Hihi. Tapi nty eina cubelah. Tak kesah pun bangun awal sebenarnya :> Kita kenalah cuba kann. Kalau tak nanti tak bangun langsung pulak. Hihi. Kawan-2, nanti puasa penuh tauuu. Tapi yg perempuan kite tahu lah tak boleh puasa penuh. Hihi. Mestilah ade sebab yg munasabah. Lelaki-2 sekalian yg hisap rokok tu, kalau puasa rokok haram tauuu. Hihi, sebab roko pun boleh batalkan puasa. Tahan jelah sampai berbuka yaaa xD Tapi kalau tak boleh tahan ikut korang lahh. Dosa awak yg tanggung bukan kita :) HIHI. Kita bagi tahu jea bukan nak poyo. Cume nak ingatkan tak salahkan? :>


Sementara bulan ramadhan ney banyakkan buat kerja amal ibadah. Nanti bertambah pahala kita dapat pada bulan ramadhan ney. Bulan ramadhan ney sangat mulia bagi umat islam :> Mintak maaf jika kita buat salah or tersalah cakap dkt korang. Tak bermaksud pun semua tuu. Maafkan kita tauu. Hihi.  Okay, SELAMAT BERPUASA DAN SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN KAWAN-KAWAN :> 

BoiidearBLOGGER. Assalammualaikum 

« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome