Hot Summer

ϟ Okay LOVE LOVE ♥.♥
Friday, September 30, 2011 ϟ 8:23 PM ϟ

Hello Readers :]

Sihat semuanya? Harap sihat lah kan. Hihi. Why LOVE LOVE ? Kayh, meh sini nak story sikit ney. Now aku dgn MR.Z dah 8 bulan. Even baru 8 bulan macam dah berapa tahun. Haha. Tak ada lah main-main saja. Hmm, MR.Z cakap aku dah byk berubah. Berubah? Laa , jangan fikir berubah kearah keburukan. Kearah kebaikan lah. Hihi. MR.Z ckap aku dah banyak berubah. Memang aku dah pernah janji nak berubah pun. Now aku dah dah tunaikan janji akuu :] Seee ! Tunaikan janji kan. Itulah baru namanya janji kalau tunaikan. Ceh ! :D Aku sayang dia sangat-sangat. Dia sayang aku? Yeah ! Semestinya MR.Z sayang aku. Mcm mne aku tahu? Sebab dah tanya dia lah kan. Hikhik  Harap hubungan ney akan sampai bila-bila. Aku akan sayang dia mcm mana dia sayang aku. Aku akan jaga dia mcm mana dia jaga aku. Aku akan cinta dia macam mana dia cinta aku. ILOVEHIMSOMUCH ♥ :*

P/S : Eh, suka hatilah nak berjiwang pun :P Haha. Ni blog aku bukan kauuuuuu c: 

Boi DearBlogger. Asslammualaikum 


« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome