Hot Summer

ϟ Hello Eperibadi :>
Tuesday, October 25, 2011 ϟ 6:46 AM ϟ

Assalamualaikum.

Hello Readers :] 

Lamanya tak update blog ni. Rindu rasanya dekat stalker-2 blog aku ini. Kauorg mesti rindu aku jugak kan? Hikhik #perasanjap :D Okay, seeee ! Lepas exam baru aku update. Betul kan apa aku bagi tahu last update? Hikhik. Well, boleh dipercayai jugak ini. Hihihi. Mukabuka pun dah lama tak online. Lebih kurang 3minggu kalau tak silap. Ngeeee. Lama kan? Maklum lah exam kannn. Nak berjaya lah katakan. #poyojap. Hehehe. Act kan, meh sini dekat-2 nak habak sikit. Hihi. Internet kat rumah aku tak boleh nak guna sbnrnya. Sebab hari tu hujan terus tak ada line. Lepastu bila mak aku dah bayar, baru boleh. Hikhik. Tak tahu lah apa masalahnya. Maybe pihak yg sepatutnya nak duit agaknya kan. Haha. So how exam? So far so good. Tapi ada stgh subjek ni agak susah laa. Hmm, bg aku 50-50 saja lahh ~ Tp alhamdulilah sbb dapat soalan bocor dr budak sekolah lain. Hikhik. Thanks to her :> 

Banyak ni nak cerita act. Sebab dah lama tak update kann. Hikhik. Kenapa dgn gambar atas ni? Alaaa, saja nak letak kannn :D Hubungan aku dgn MR.Z ? Alhamdulilah semuanya okay. Ktorg bahagia saja sekarang. Now tak ada gaduh-2 dah sekarang. Hikhik. Alhamdulilah~ Now dah 8 bulan 3 minggu 5 hari  Alhamdulilah, harap hubungan ini berpanjangan. 29 Oct ni nak masuk 9 bulan dah :* I really love youu sayang ♥ Aku rasakan mungkin sampai sini saja. Hihi. Ada masa aku update lg okay dear? :>

Boi DearBLOGGER. Assalamualaikum 





« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome