Hot Summer

ϟ Hello ♥
Saturday, October 29, 2011 ϟ 6:26 AM ϟ


Hello Readers.

Macam mana cuti korang? Best, tak best, bosan, bahagia? Mesti best kann. Cuti seminggu ini duduk rumah saja laa. Keluar pun kadang-2. Yela kan, aku jenis malas nak keluar sebenarnya. Hikhik. If terpaksa saja lah aku keluar. Korang dah habis final exam ? Belum ? Eh, samalah dengan aku. Aku lagi dua paper saja lagi. Perdagangan dengan PJK. Alaa, PD saja aku nak focus ni. Hihi. Korang study tak? Bagus lah yang study tu kann. Tak macam aku ini pemalas ! Hahaha. Duduk rumah, tak baca buku pun. Just belek-2 tengok tulisan aku. Haha. Sengal right? Yeah, i know lah :D Lagi sehari saja cuti. Lepastu sekolah balik kan. Alahai bosannya nak sekolah balik ni. Hikhik. Pemalas betul aku ni kann :D Alaa, korang pun mesti sama juga kann. Hewhew :> Malas nak sekolah tapi nak jumpa kawan-2 yang dah lama ditinggalkan. Hihi. Rinduu nii :* Kay, gedik ni ! Hahaha. Rindu nak gosip lah. Eh, tak boleh exam isnin ni kannn. Hikhik. Okay, lepas exam boleh :>


9 Month  Kenapa dengan 9 month? Hihik. Anniversary aku dgn MR.Z :') Yeah, lama rasanya. Macam sekejap saja dah 9 month. Macam tak percaya saja. Hikhik. Jangan jelessss ~ :D Alaaa, mesti ramai lagi yang dah bertahun kannn :D Yeah, i know laah. Hewhew 

to MR.Z --> Saya sayang awak tahu. Jangan curang tauu ~ jaga hati saya mcam mana saya jaga hati awak. Awak yang terbaik untuk saya. Saya akan jaga awak macam mana awak jaga saya. PROMISE ! I LOVE YOU SO MUCH SAYANGGGG :* 

Boi DearBLOGGER. Assalamualaikum. 

« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome