Hot Summer

ϟ Story of my days :)
Monday, October 31, 2011 ϟ 12:19 AM ϟ


Hello Readers.

Aku tak tahu kenapa dengan aku hari ini. Tak tahu apa nak jadi dah. Tadi exam perdagangan aku kelam kabut nak siapkan. Sebab? Aku tak tahu nak jawab. Aku dah fikir tapi sikit saja yg aku ingat. Yang lain? Hmm, kawan yg banyak tolong. Nasib ada kawan yang baik hati bagi jawapan. Alhamdulilah :') Tapi aku tahu tak semestinya betul kan. Tapi aku tak kisah sebab aku nak jawab semua soalan yg diberikan. Alhamdulilah semua aku jawab. Aku tahu aku ni tak patut buat mcam itu. Tapi aku terpaksa. Aku tak dapat nak fikir. Tak tahu kenapa. Maybe tak baca buku? Hmm, ada lah juga baca. Tapi tak hafal dan fahamkan. Okay, my fault :( Menyesal sangat-2 ini. Harap aku lulus. Takut gila gagal :( Berserah pada ALLAH saja :')


Sorry terlebih dahulu pada kau sebab aku show kan gambar ini untuk kau. Sorry aku tak boleh aggap kau sebagai kawan aku lagi. Aku tak boleh aggap yang aku pernah kenal kau sebagai orang yang penting dalam hidup aku. Aku jadi macam ini sejak kau buat aku macam-2. Ya, aku tahu ada juga salah aku. Tapi aku tak macam kau yang suka kutuk orang tak tentu pasal, emo tak tentu pasal, cerita mcm-2 sana sini. Aku bukan mcam apa yg kau fikir. Kau sendiri kenal aku macam mana kann. Aku tahu kau tu jenis keras kepala, tak pernah dengar cakap orang tapi tak semestinya kau boleh buat sesuka hati kau okay. Aku bukan nak bermusuh dengan kau, tapi aku cuma tak nak kau kenal aku lagi. Tak nak kau contact aku lagi. Tak nak kau kutuk-2 lagi pasal aku. Aku dah cukup sabar dengan perangai kauu. So kali ini mungkin aku tak boleh tahan dengan perangai kau. Selama ni aku diam jea, sekarang aku tak cakap banyak. Aku cuma nak hilangkan kau dari hidup aku. So please jangan pernah kau datang lagi dalam hidup aku. Cukup apa yang pernah kau buat kt aku. Cukup apa yg dah jadi sebelum ni. Cukup dengan semua apa kau dah buat. Cukup semuanya! Aku dah penat nak lalui semua ini. Aku harap kau faham. And maaf aku tak dapat maafkan kau. Aku terlalu berdendam dengan kau. Sebab? Apa yg pernah kau buat dekat aku selama ini. Aku dah kenal kau lama, so aku dah masak dengan perangai kau. Sorry friends :') Terima kasih jadi sahabat aku selama ini 

Boi DearBLOGGER. Assalamualaikum. 

« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome