Hot Summer

Monday, November 21, 2011 ϟ 8:11 PM ϟ
Harimau Muda , I love youuuu 


Hello Readers :]

Yeahhhhhhhhhhhhh ! aku dgn adik aku menjerit bagai nak rak masa malaysia buat sepakan penalti yg terakhir tu masuk goal. Happy gila tak terkata weh. Hahaha. Bertepuk-2 tangan dgn adik aku sampai tangan aku merah-2. Hewhew. Alhamdulilah malaysia dapat balik untuk sukan SEA ni. Terima kasih Allah. Ni mesti berkat doa korang-2 semua kan. Berkat doa aku and adik aku jugak laa. Hihi. First time ni semngat tengok bola. Sebelum ni tak bape minat sgt laa xD Tapi bila dah sekali tgk nak lagi kan. Hahaha. Ramai kan minat KHAIRUL FAHMI. Yeahhh ! Aku pun minat gila dekat dia. Penjaga goal terbaikkk ! Dia tu pandai jaga goal. Ayah aku cakap dia dpt baca mne orng tu nak goal. Hikhik. #pandai-2 jea ayh ni kan xD Okay, MALAYSIA BOLEH ! :> HARIMAU MUDA , I LOVE YOU 


Okay , ni kan KHAIRUL FAHMI. Muehehe xD Mesti ramai admire dia kan, aku pun same jugak lah. Hihihi. Muka dia kan macam korean sikit tp dia handsome :3 #okay, dah gedik. Haha. If buah hati aku tgk ni dia jeles. Haha. Alaa, minat jea ni. Aku suka dia jadi keeper. Memang terbaikkk ! I LOVE YOU, KHAIRUL FAHMI 

« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome