Hot Summer

ϟ Tagged by Jannah \\adikaku// -.-
Friday, November 25, 2011 ϟ 9:18 AM ϟ

Hi Readers :]

Ni kali kedua aku ditag. Kali kedua? Yelaa kan aku ni mane ade ramai org nak tag soalan-2 cenggini -.- Hihihi \\gediklebih//. Nasib aku tak byk sgt ditag. If tak kena jujur jela kan xD Okay, jum tgk soalan yg adik aku soal. Dgn kakak sndri pun nak soal. Haha xD Jum tgk aku jawab apa :>

1. Siapa orang yang paling anda sayang dan paling anda benci?
    # Allah s.w.t, family, kawan-2, boyfriends \\MR.Z// Hihi. Benci? Seorg kaum hawa :>
2. Ada masalah dengan keluarga tak? 
    # Alhamdulilah semuanya baik jea :)
3. Pernah buat kesilapan paling besar dalam hidup? Kalau ada, apa?
    # Tak ade lgsg. Semuany kslpn kecil jea aku buat. Haha
4. Kalau diberi pilihan sama ada ibu atau ayah mana satu yang anda pilih?
    # Soalan ape ni -.- Semestinya nak dua-2. Sbb sy syg mereka :* 
5. Kalau sesat dalam hutan, agak-2 apa yang akan anda buat?
    # Sentiasa berdoa kp ALLAH. Berusaha cr jalan keluar. 
6. Suka Najib tak? Komen sikit -.- #hoho
    # Suka bila dia bg RM100. Tp skrg dah tak Haahaha xD
7. Kenangan paling korang tak boleh lupakan sampai sekarang?
    # Bahagia dgn keluarga and kenagan masa form3 :) 
8. Nak kenal diri korang lebih mendalam :
    # Okay aku just jadi diri aku jea. Tak tiru org. Aku suka berkwan dgn org and suka cr kwn baru :)
9. Pernah berada dalam kesulitan? Apa?
    # Pernah. Tp tak nak ingt benda ni. Menyakitkan hati. Sorry tk nak bg tahu :)
10. Kalau nak keluar dengan kawan-2, guna duit sendiri ke minta duit ibubapa korang? 
      # Guna duit sndri. Kalau nak lebih kena bodek parent byk-2. Hihihi.
Soalan Extra :> 
1. Dah berapa kali couple?
    # Dalam 7 org maybe. Tp ade yg tk serious -.-
2. Pernah menangis sebab seorg lelaki? *Boyfie*
    # Pernah. Tp baru first time :)
 Ni lah soalan and jawapan aku. Aku dah jawab jujur ni. Jangan main-2 tau. Hihi. Susah nak bagi jawapan jujur ni tauu. haha. Tp ade yg aku tak tahu nak jawab sbb tk ade dlm hidup aku lagi xD Thanks to adikku sebab tag (Y) Hihi. Btw, hope enjoyy ~

Boi DearBLOGGER. Assalamualaikum 

« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome