Hot Summer

Tuesday, November 15, 2011 ϟ 6:34 PM ϟ
Tajuk letak sendiri -.-'
 
Hello Readers :]

Tajuk letak sendiri? Haha. Aku tak tahu nak letak tajuk apa :'D Hmm, act aku tgh sedih ni tapi aku cuba happy kan hati aku ini. Sedih sebab apa? Hmm, gaduh lg dgn MR.Z. Dia ckap dia dah penat dengan aku? Apa maksud dia semua ni? Penat dgn perangai aku? Penat dengan semuanya dgn aku? Errr, lantak lah. Aku malas nak fikir dah pasal. Aku dah cuba faham dia. Tapi tak kan dia tak pernah nampak. Hmm, biarlah mungkin dia tak nampak semua perubahan aku kot. Okay lah, aku dah tak nak ganggu dia buat masa ni. Biarlah dia tenangkan diri dia. Kalau aku ganggu dia, tak tenang pulak dia nanti kan :') 

Awak, saya mintak maaf. Mungkin semua ni ada juga salah saya. Tapi saya dah cuba faham awak. Tak tahu lah awak nampak atau tak. Sorry untuk semuanya. Saya sayang awak sangat-sangat :* Iloveyouu 
 

Eh korang perasan tak dekat facebook sekarang banyak gambar TEETTTT \\lucah// . Tak faham betul dengan manusia zaman sekarang ni. Apalah masalah dorg nak edit gambar perempuan yg tutup aurat kepda gambar tak senonoh. Suka sangat malukan kaum hawa. Act, lelaki lah yang pandai mengedit pelbagai gambar \\taksemualelaki// . Bahaya sekarang ni kat facbook. Semua gambar kena privatekan sekarang. Aku dah takut saja bila buka jea facebook keluar gambar tak senonoh tu. Yang perempuan pakai tudung kebanyakannya jadi mangsa. Lagi satu, kalau ada orang add anda yg nick name dia --> KABUS BERDARAH , korang jangan pernah approve. itu salah satu editor yang ingin membuat gambar anda menjadi tidak senonoh. Harap maklum untuk kaum hawa :) 

Kepada kaum hawa --> Tolong berhati-hati dengan gambar anda di facebook. Privatekan sebelum terlambat. Yg penting gambar yang full. Tolong lakukan sebelum anda adi mangsa selepas ini. BEWARE ! 
Boi DearBLOGGER. Assalamualaikum 


« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome