Hot Summer

ϟ Teringin nak jadi nerd xD
Thursday, November 24, 2011 ϟ 4:05 AM ϟ

Hello Readers :]

Hari ni kan kan kan tiga kali aku post dalam sehari. Hebat kan aku? Dah tahu dah xD Hari ni bosan sangat-2 sebab tak tahu nak buat apa kat rumah. Nak msg dgn Mr.Z tp dia dah tk ade mood nak msg aku :'/ Biarlah masalahny aku dgn dia jea tahu kann. hewhew. Hmm, teringin jadi nerd? Haha. Title yg sangat sengal bagi aku. Knp tetiba nak jadi nerd ni? Heeee. Yela macam best jea jadi nerd ni kan. Tak ade rasa geram, sakit hati, marah, bengang, sedih, and everything laa. Tapi tk semua nerd macam tu kan. Tapi kan if jadi nerd ni boleh baca buku setiap hari. Haha. Kalau mak suruh bace buku jea, terus pergi amek buku then baca. Hahaha. Sebab tu lah aku nak jadi nerd kan xD Tapi setgh org yg nerd bukan calang-2 org kan. Diam-2 tapi berisi lah. #kuarperibahasapulak xD Nak jadi nerd ni kena banyak bersabar ni. Org kan suka buli org nerd kan. Hikhik. Stgh org suka kawan dgn rg nerd. stg org suka buli. Hewhew.

Lagi-2 kan kalau kwn dgn org nerd plus lembut. mmg best kot kawan dgn dorg. Aku ade kwn dgn org mcm tu dulu-2. Tp skrg dah tk ade. Rindu kawan-2 dulu. Tapi tu semua kenangan jea. Hanya mampu bersabar and berserah jea kan :') Kalau korg ditakdirkan jadi nerd ape korg buat? Kalau aku kan, aku nak jadi org yg sempurna, disukai ramai #permintaanygbagus. Ceh! Hahaha. angan-2 jea aku ni kan. tkpe lah aku bersyukur apa yg aku ada skrg ni. Aku terima dgn ikhlas semuanya yg Allah bagi kt aku. Alhamdulilah aku cukup semuanya :')
Btw, i miss my boyfriend so much :'/ I really miss him. I'm so sorry for everything sayang. I know i just hurt you everytimes :(  I hope you can forgive me :')
 Boi DearBLOGGER. Assalamualaikum 

« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome