Hot Summer

ϟ Ape pun tk boleh -.-
Thursday, December 1, 2011 ϟ 7:34 AM ϟ

Hi Readers :]

Korang dah dinner? Aku dah dinner dah ~ Hewhew. Okay, adik aku dua org tak ade kat rumah. Dorg pergi rumah mak angkat dorg. Errr, bosan tak ade sape nak buat teman utk gaduh, jerit terlolong, tumbuk sane sini, lempang sane sini and everything lah. Hmm, lama pulak tu dorg pergi sane. Dalam seminggu macam tu -.- Aih, bosan hidup mcm ni kat rumah ohhhhhh ~ Cepat-2 lah dorg balik kan kan kan. Muehehehe. Oppsss ~ Aku tak boleh lepas kat sini, nty kantoi aku rindu dorg tu :P Eh mgkn tk ade kot dorg bace blog aku ni. Kalau dorg bace jugak peduli keh? Kesah pulak aku weh. Hahaha. Okay, seriously aku rindu nak bergurau senda dgn dorg :'/ Sunyi jea rumah ni tk ade dorg. Huhu ~ Bila lah dorg nak balik kann. Padahal tk smpai sehari pun lg dah rindu. Hahah. Sengalnya aku ni -.- Hikhik 




Lepas tu aku kena bebel dgn mak secare free. Pasal apa? Hmm, pasal SPM lah weh ape lg. Next year aku dah SPM weh. Cuak gilooo :'/ Aku dah dapat rasa aura nak jawab SPM ni. Hewhew. Mmg takut gila weh. Hmm, belum buka sekolah lg dah cuak. Hihi. Eh kite kenalah belajar dari awal. Prepare awal-2. Yea tak? xD Aku takut nak jawab SPM. Boleh tak tunggu aku dah cukup ilmu baru jawab? Muehehe, soalan sgt lah bangan. K, dah tahuu -.- Aku nak berjaya dlm SPM. Aku dah nekad yg aku nak belajar dr awal. Masuk tahun 2012 ni, NO FACEBOOK, NO ONLINE, NO TWITTER, NO FORMSPRING and everything. Aku nak jarangkan semua tu. Nak tumpu dkat SPM jea skrg ni. InsyaAllah aku boleh lakukan :') Mak Ayah kita selalu doakan kebahagian dan kejayaan anak-2 masing-2 :') Kbye readers :*


Boi DearBLOGGER. Assalamualaikum 


« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome