Hot Summer

ϟ // Haram tp buat jugak ape kes? -.-
Sunday, December 18, 2011 ϟ 5:00 AM ϟ
381564_285036398185487_100000373879948_925944_370412282_n_large

Hello Readers.

Im here babe. Heee. Maklum lah skrg online asyik gune fun jea tapi adik aku ni kongker pulak komp. Smpai aku tk ade mase nak update blog. Biase lah die tu suke sgt nak mengaturi aku and komp ni. Hahaha. Kjoke -.- Rasanya kan aku bosan gila weh duduk rumah ni. Takk tahu nak buat ape. Tak keluar rumah lgsg cuti ni. errkkk, okay to the story. Nanti lari pulak dari tajuk kan. Hewhew. Eh korg tahu kan yg rantai burung hantu tu haram? Tp kan aku pelik jugak ni. Even ramai dah tahu yg rantai tu haram tp ade jugak yg pakai. Ape kes? Haish, dunie-2 -.- Act, haiwan tak boleh disangkut, dipakai, diletakkan dlam rumah, or ditegakkan mcm anak patung. Malaikat tak kan masuk. Aku pun baru tahu mase awal tahun ni. Sbb ustazah aku yg bg tahu. Tp aku tgk org buat endah tak endah jea benda-2 haram ni. Tula dunie skrg ramai yg agak terpesong. 

#tk nmpk tekan gmbr tu if boleh lah.

Gay? Euuwww, geli noh -.- Aku tak faham dgn gay and lesbian ni. Ape lah yg buat dorg smpai terpesong smpai mcm ni sekali. Astarghfirullahalazim ~ Knp lah dorg mcm ni. Sedih aku tgk dorg. Perempuan semua dah pupus kea? Or tak ade lgsg perempuan dkt dunie ni? Hmm, mgkn bg dorg perempuan ramai dah rosak so dorg cr jalan jadi gay. Jalan penyelesaian kea tu? -.- Hmm, entah la ape nak jadi. Bertaubatlah kamu :') Btw, aku bukan nk belagak baik tp aku just nak ingat kan korg jea. Aku pun buat ade kesalahan dalam diri aku. Banyak sgt yg salah aku buat. Tp aku tk jadi mcm kt status aku ni. Lesbian pun lebih kurang ramainya. Hmm, sorry to say okay. Kalau aku ckp byk pun tk gune kan. Okay, penat menaip. Hewhew 

Boi DearBLOGGER. Assalamualaikum 


« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome