Hot Summer

ϟ Hello xD
Wednesday, December 14, 2011 ϟ 6:18 PM ϟ

Hello Readers :]

Hui hui, lamenye tak update. Maklum lah kemalasan melanda diri ni. Hihihi. Malas gila nak update sebelum ni. Tp hari ni dgn rasminya aku rajin. Haha #poyo. Tp bosan kan kalau buka blog org tu post yg same jea. Takpe-2 nanti hari-2 aku update pulak. InsyaAllah ~ Itu pun kalau rajin lah kan. Hihihi. Aku rasakan cuti tahun ni lame sgt kot. Tak tahu kenapa. Korg rase tak? Mesti tak kan. Sbb korg keluar aku duduk rumah jea. Hewhew. Baik tak aku? Mestilah :P #kepoyoan terselah. Cuti ni tak pergi memane pun. Duduk rumah jd suri rumah buat mase ni. Heeee. Eh, next year aku dah SPM. So NO PHONE abg aku ckp. Konon lah die tu. Dulu ayah nk buat mcm tu marah-2. Puihh ~ Lpstu nak suruh ayah ambil phone aku. No way menn! Hewhew. Alaa, tahu lah kita nak bagikan mase kan kan. Ish mnyusahkan betul lah -.- errkk, sabar jelah dgn die tu. Hanya tuhan jea tahu mcm mne ksbrn aku terhadap dia tu. Boleh sakit jantung aku ni. Haha. K, tipu ni xD Eh bak kate adik aku jgn update panjang lebar mcm karangan sbb dia ckp mcm ade org nak bace jea. Peduli kea org nak bce or tak? Haha. Sukahati lah ni blog aku. Aku update ikut apa kata hati aku. Lantak sana org nk ckap ape. Garang tak? Hewhew. Aku mmg garanng. Noktah! Hihihi. Aku ni panas baran lah jgk xD Tetibe jea cerita psl diri aku erk -.- Heee. Okay, next story.


Rindu kawan-2 sekolah. Seriously rindu dorg semua. Bila ni nak buka sekolah? hewhew. Eley, shopping barang sekolah pun belum lg. Heee. Korg dah? Untunglah xD Harap same kelas dgn dorg lg. Even aku sekolah sini just 2 tahun tp mcm memories ade kat sekolah tu. InsyaAllah tak akan lupe kan. Miss you FRIENS :* Okay , ni jea aku nak kongsi dgn korg. Next time aku update lg :*


Boi DearBLOGGER. Assalamualaikum 

« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome