Hot Summer

ϟ // Mcm mne boleh lupa ni ? ._.
Thursday, December 29, 2011 ϟ 7:31 AM ϟ
Hello Readers. 

Oh lamanya tak update blog aku yg cantik ni. Heee. Perasan gila aku ni. Mula update dah perasan kan. Biase letuw setiap org suka perasan. Hihihi. Okay, rindu dekat blog aku and stalker-2 aku yg comel lote ni. Heee. SORRY? Omaigod. Aku boleh lupa yg hari ini dah 29 dec. And pukul 12 malam tadi tgh-2 msg dia boleh pulak aku lupa nak wish. Ape nak jadi lah aku ni kan. Hee. Seriously lupa gila. Maybe happy sgt msg dgn dia smpai lupa mlam tu dah masuk hari ape kan. First time ni aku lupa ._. Agak-2 dia ingat tak? Dia tahu tak hari ni hari ape? Hmm, dari care dia mcm tak ingat ape-2 pun. Waaa ~ sedihnya akuu :( Hihi. Gedik ya? Eh, peduli kea? Hahaha. Tgk lah nanti dia ingat kea tak. Dia tahu tak hari ni hari ape. Tunggu dan lihat jelah kan. Ehem-2, nak wish kat dia ni. Hehehe. 

P/S : Sayang-2, happy anniversary for 11 months :') Sorry sangat malam tadi tak perasan dah pukul 12 and dah 29 dec. So sorry sayang. Btw, sayang bie sgt-2. I love you so much. Jgn pernah lupa kite tau tau. Kita syg bie smpai bila-2 tau. Remeber that! I heart you  


Boi DearBLOGGER. Assalamualaikum 

« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome