Hot Summer

ϟ Miss youu already ♥ :'(
Tuesday, December 6, 2011 ϟ 6:10 PM ϟ

Hello Readers :]

Good morning. Semoga hari ni lebih baik drpd semalam :> Aku bgn awal hari ni. Hewhew. Yelaa, aku mmg suke if tgh tidur tetibe ade org ketuk pintu pagi-2, then terbantut mimpi aku. Best pulak mimpi aku tu. Hewhew. Tp aku agak bengang sbb orang yg ketuk pintu tu buat mimpi aku tak ade endingnya. Haha. #sengalakuni -.- Hmm, seriously aku suka gila mimpi pagi tadi. Hmmm, aku mimpi aku jumpa kawan lama mase sekolah rendah. Dia paling rapat dgn aku. Same-2 pengawas mase sekolah rendah. If ade pape jea aku cari dia. Dia tu kiranya kawan paling baik and rapat dgn aku. Tp kdg-2 pape hal ikut kepala dia sndri. Hihihihi. Tp die jenis yg manja laa. Memey lah mcm tu. Seriously aku rindu semuanya pasal ktorg. Rindu nak jadi mcm dulu. Tp semuanya dah berubah :'( Pleasseee. Kalau lah boleh undur mase aku dah boleh undur skrg jugak! -.-

Dulu, dia selalu marah aku if buat bukan-2. Then kalau aku tk layan die mula merajuk. Haha. Aku suka part dia merajuk. Then suka kenakan dia. Tgk muka dia merah jea. Then time rehat dia selalu tggu aku. Kdg-2 aku tggu die. Normal lah kan budak skola rndh mmg suke tggu-2 ni. hewhew. Lpas pengawas rehat kena jage tmpat yg ditentukan. Aku tak jaga tmpat aku sbb aku malas. Hahah. So aku tlg jage tmpt dgn dia. Kalau ade mesyuarat pengawas jea, aku kena warning dgn guru disiplin. Lps tu kena sound plak dgn penolong and ketua pngws. Hahaha. Nakal kan aku? Haha. Dah tahu dah xD Tp bila dah lame sikit die pulak yg malas jage kelas. Hahaha. So ktorg berpakat tak jaga tmpt. Lps tu, pengawas kan kena rehat awal dr murid biase kan, tp ktorg tak. Ktorg rehat jea dgn murid biase. Hihhihi. Dah mula malas time tu. Then-2, if aku rehat dgn org lain tk layan dia mula lah tny "kau knp?" Hewhew. Aku suka sgt kawan dgn dia. Lpas hbs skola rndh masing-2 buat hala tuju sndri. Hmm, aku rindu kan semuanya pasal dia T.T. Ya Allah, kuatkanlah akuu. Mcm mne lah dia skrg kan. Dia ingat aku tak? Hope dia ingat aku lah kan. Aku nak sgt jumpa dia. Tkpe lah if ade jodoh, kite boleh jumpa :') Seriously dia lawa sgt. Mase skolah rndh dulu rmai suke dia, tp dia jea tk lyan. Tp if aku kenakan dia, die cubit aku. Err, cubitan dia tu mcm kena kejutan elektrik weh. Haha. Hmm, tp tu semua dah berlalu. Aku just boleh jadikan kenangan disekolah rndh. Aku rindu kau sgt-2! :') Sayang kau kawan ♥


Boi DearBLOGGER. Assalamualaikum 


« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome