Hot Summer

ϟ // Holiday BORED -.-
Sunday, January 22, 2012 ϟ 7:24 AM ϟ

Hello Readers.

Assalamualaikum. Bosannya cuti ni. Asyik ngadap buku jea. Kerja sekolah tak lah banyak mane. Tapi math tu yg buat aku pening nak buat. Bila sampai rumah jalan kerja semuanya tertinggal kat sekolah. Haha. Sblm cuti punyalah excited sebab cuti. tapi bila dah cuti bosan. Serious bosan gila! Tak perngi memane pun cuti ni. Korg pergi mane? Date, hang dgn membe? Untunglahhh -.- Kita duduk rumah je cuti seminggu ni. Kat rumah jadi suri rumah sepanjang masa. Baik kan kita? Dah tahu dah. Hewhew. Lps tu kan ade kea paptu cikgu cakap raya cina ni orang cina tak payah buat kerja. Ish, mmg tak patut. Kalau raya, cikgu bagi jea homework dkt orang melayu. Not fair! --' Kena saman kang cikgu ni. Haha. Ape kene mengena dgn saman? Heeee. Okay, merepek disini. Hmm, tapi nasib  cikgu agak baik jgk sbb bagi soalan math sikit jea. Kalau byk mmg tak dapat jawab lah nampaknya. Ni lah nasib jadi SMP VICTIM 2012 -.- Takpe aku bangga jadi budak spm. Haha. k, aku perli sbnrnyaa. Hm, lama jgk tak update ni. Ni baru rajin dtg balik. Heee. Hello eperibadi :) haha, baru nak cakap hello kan. Mmg sengal. Ehem-2, blog aku dah tukar. Nmpk tak nmpk tak? Tipu letuw tk nmpk. Hiihihi. Adik aku yg tlg buatkan. Aku duduk relax je. Just arah sana sini. Haha. Thanks to my adik :* Hm, okay cuti ni malas nak fikir masalah. Dah penat sgt lalui semua ni. Hari jumaat hari tu hari paling aku malu dan sedih :'( Seriuosly aku masih terbayang lagi kejadian hari tu. God, please help me :'( K, chow dulu :*

Boi DearBLOGGER. Assalamualaikum 

« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome