Hot Summer

ϟ Welcome back :)
Friday, January 6, 2012 ϟ 4:45 AM ϟ

Hello Readers.

Lamenya kan tak update kan skrg. Yela, aku tak tahu kenapa aku malas gila nak update blog ni. Rase mcm tak ade feel langsung nak update blog. Skrg baru tetibe ingat dekat blog, then rasa nak update. Tapi ni pun sebab bosan .__. Tak tahu kenapa semuanya dah bosan. Facebook, Twitter, Skype and semua lah laman sosial. Hewhew. Tak ade feel langsung nak online. Kalau tak ade internet pun aku tak kisah dah. Haha. Poyonya aku ~ Eh, seriuosly lah :P Eh-2, mcm mane dgn sekolah? Everything gonna be okay kan? Heee. Alhamdulilah, aku same kelas lagi dgn kawan-2 tahun lepas. Tapi kan kali ni kelas tak best mcm dulu. Tak ade orang buat bising. Semuanya cover-2 jea. Bosan gila! Dalam kelas tu aku and the geng jela yg bising tak sudah. Mane ade yg pok pek pok pek. Heee. Tapi mase belajar aku focus betul-2. Ceh! Hehehe. Yela, nak spm wooo. Rase cuak gila kot. Tapi bila aku focus boleh pulak kawan aku ni gelak kan aku. Haha. Sengal gila dia. Yela sblm ni aku memain jea. Tak pernah series. Haha. Eh, boleh pulak aku jadi ketua keceriaan. Ade muka ceria kea aku ni? Haha. Ni semua kawan aku lah yg pergi mentioned name aku. Tapi tak ape ade jgk markah kan. Hihihi. LPs tu bile dah kena lantik, kawan aku ckap 'lps ni tak boleh dtg sekolah takde mood. Ceria jea. Haha'. Tapi tak boleh terime ketua aku tahun ni. Alahai, rupenya dia tggu cikgu mentioned name dia jadi ketua. Puihhh ~ Haha. Okay, stop malas cite pasal dia. Dah tiga hari sekolah kan. Semuanya okay jea. Tapi kalau balik jea mesti pening and badan aku menggigil. setiap kali nak balik jea mcam tu. Tak faham aku .__. Panjang lebar plak aku bebel yea. Hewhew. Okay, stop bye :*

Boi DearBLOGGER. Assalamualaikum 

« Past | New »
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome