Hot Summer

ϟ Hai semua. I'm back (:
Tuesday, May 29, 2012 ϟ 11:38 PM ϟ


Hello Readers.

Hai kalian semua. Sebelum bercerita nak bagi pesan dulu. Kalau rasa-2 tak nak baca/malas cerita yg panjang lebar macam karangan lebih dari 350 patah perkataan mohon jangan. Sbb nanti diri sendiri yg menyesal. Cehh! Okay kite teruskan dengan cerita yg agak membosankan disini. 

Ehem ehem, 123 testing. *testsuarakejap. Hm sudah lamanya aku tidak berupdate blog kerana kemalasan pada diriku ini sudah ke tahap maximum. Agak sudah 5 bulan aku tidak mengupdate blog ini. Kenapa aku malas? Sbb aku malas lah! Jangan tanya lagi. #marahnih -.- Hewhew. Okay, exam sudah pun berlalu pada minggu lepas. Exam mid year ini telah membuat aku pening dah otak serabut akibat mimikir jawapan yg tidak jumpa dan tidak diingatinya. Ini kerana aku tidak sangat membaca buku. ATTENTION! Bukan tidak membaca buku tapi TIDAK SANGAT membaca buku. Hahaha emo pulak aku kan. Heeee. Relax lagi disini. Aku memang suka membaca buku last minute. Aku jenis yg otak tak boleh masuk kalau baca hari ni esoknya exam. Aku kena baca hari ini exam hari ini jgk aku baca buku. Ada fahemmm/? Tak faham? Okay, boleh diabaikan disitu. Alhamdulilah aku masih boleh jawab exam dgn tenang dan dgn senangnya. Haha. Okay, poyo disitu~ Sekrang dah masuk cuti sekolah selama 2 minggu. Agak bosan dirumah dah tidak tahu ingin berbuat apa. Tapi sebelum bermulanya cuti, cikgu telah bersiap sedia memberi bekalan yg sangat banyak dan boleh mengenyangkan pelajar dgn otak, iaitu KERJA SEKOLAH! -..- Aku suka sekali dgn cikgu di sekolah aku. Mereka sangat baik kerana memberi kerja sekolah yg agak banyak. Setebal buku rujukan kalau dicampurkan sekali semua. Tapi aku tetap happy. Sebab apa? Sebab aku masih tidak sentuk kerja itu. Hahaha. Baik kan aku? Aku tahu disitu. Aku begitu malas untuk menyiapkan kerja sekolah. Mungkin nak dekat buka sekolah baru aku menyentuhnya. Aku dekat rumah hanya makan, tidur, berfacebook, bertwitter, berSMS dgn buah hati aku. Ceh! Hehehe. Untung siapa yang keluar rumah pergi jalan jalan. Aku duduk rumah mcam apa entah. Heee. Rasanya akuu berupdate sampai disini sahaja. Sebab aku tidak rajin untuk berupdate banyak lagi. Otak aku mahu rest dan tidur untuk 2 minggu ni. Hewhew. Jika aku rajin, aku akan mengupdate lebih lagi. Hehehe. Chow duluuu ~ Bye semuaaaaaaaaaa :*

Boi DearBLOGGER. Assalamualaikum 

« Past
Navigates

▸ Majesty ◂ ▸ Post ◂ ▸ Tagboard ◂ ▸ Follow ◂
Credits

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : ImgUr , Color , Sonia
Best View : Using Google Chrome